VISION & MISSION

VISION & MISSION: The kingdom of God has come to us, now is come the kingdom of our Lord, and the kingdom of God is near. Blessed is everyone who will eat bread in the kingdom of God. Everything is possible for him who believes. God is our strength and through Him we will encourage the timid, and help the weak. With God's mercy we shall go into all the world and preach the good news of gospel; and proclaim in His name about repentance for forgiveness of sins to all nations. We pray for salvation, healing and redemption in His name Jesus Christ. By faith in love and hope, we press on toward the goal according to His plan. For, nothing is impossible with God. mUic];ehLKm];TL,wrL.JPL;sw]:n}.Et,pQn]w}.tL,hw];yw].eSmI;w}.yU,mUiw]:lQw]El:tuik].mL;sm]nL,"kUn];ekL.etkin]Kw]:mun];nG];mUic];ehLKm];JPL;sw]:n}.mI;tac];lImac],klL,kU:ekL."tL,ekL.yum],n}.An],lG]ekL:pQn]l}:kU:mQw];yw]."JPL;sw]:pQn]AQn]hqc];hw];El:lUv]:mn];sw]:eShw];etpn]hqc];tI:ekL.sG]lQk].sG]ng}.eSEl:sg}:Tqm]ekL.hqc];AUn]:nuc];sG]Kw]"lUv]:krunL,JPL;sw]:eShw];etkGL,nG];km];PL,elL;kn}.kU:tI:'ehL;lat]:Kaw],lIkGam];JtL;sw]:'El:hgc].eSL,lgc]:ngc],twa},sG]Kuin];tL,l}:An]pg},wac];KGac].pn]nn].'tI:kUn];kU:mUic];kU:sUiw].KUiw];lUv]:suiw]:sw]:ey,Su"hw];SU;tgc];nG];suiw]:sw]:ey,SuKrit]:Ek,Kzt]'yUt];yL'T},Tut],pUt];pg},pn]lgt]:lqw];"lUv]:tac];yum],'tac];hk].'tac];muc]:mgc];eShw];suin],hqc];tuic]:Kuin]:nL:kGL,sU;yUic];ma}sgm];wac];Pqn]sw]:"pUiw]:wL:epL;pL;TL,wrL.JPL;sw]:n}.An]Am],pQn]l}:Am],mI;"

Thursday, March 24, 2011

Freedom is not Free

lgt]:lQw];n}.Am],l}:la}la}'

t};KG]:l}:Sc]El:ethQt];hiuw]Aw]?

t};yip];kgc]:luk].Puin].Aw]la};pa};Siuk];tiuk];man]:mL;hiuc]Tiuc]52pIyw].'Kgt],Pgt]:pL,tI,kan]miUc];eSAw]la};pa};miUc];Kiuc]kYam],etL,SU:Et,sQm]miUw]:p},mI;miUc];man]:lgt]:lqw];Sw];eKLnn].mL;'han].etL,n}.n}.'hiuc]nan];la}la}hUw]Sip];pIyw]."

t};hw];KG]:l}:lgt]:lqw];Sw];eKL'KG]:mI;lgc]:Tac],hac]:lgt]:lqw];pun]:siUw].KiUw];'pun]:kan]mak]:mI;'pun]:Sun],l}:Sun],pQn]ASak]:PwkUn];'lgc]:JtL;PQc],pQc];El:cm];yQn]"

Tiuc]miUw]:PU:Agn]hUw]t};hw];luSum];kGL,yw].ekL.niuc]:yw].ekL.niuc]:'sum];nG];miUc];t};hw];ekL:sak],sa}Pat],EP'pQn]la}mU,la}sum];'eSnc],hac]:yiUc];Aan];An]ngn];Pn]mgc];hn]w}.nn].ha}kGL,yw].hiuw]?Am],nn]tiuk].Kt];sG]siun]hqc];tiuc]:Kiun]:nL:kGL,Siuw]:PG]tac];mn];yU,n}ekL:'wn].miUw]:n}.t};lUw],ygm];hp].lgc]:wL:hw];p},l}:hgt]:niUw]:Kaw];tac];yiUc];Aan];miUw];nL:tL,Agc],ep.'tL,lgt]:lqw];nn].'n}yw]."

Siuw]:yUw];eSyiun]Kam],ygm];hp].wL:hw];lUw],ekL.Agn]hUw]Entac];sg}:Tqm]hw];'hw];lUw],nL,nL,liUw]eSkU:siUw].kU:mQw];nn].n}.tL."

epL;nn]hw];etAL;kUw];PG]?etkGL,puic]:ekL.lG]?siuc]:miUc];lG]?miUc];lG]El:ekL.lG]etmI;estnL,etL,hw];'tL,t};El:kUn];miUc];t};tc];SQc]:"

kw]Tam]mG];'mG];Tam]mn];'mn];Tam]Kw]Kw]Sm].Kiun];Tam]kw]kum],Tam]pn],tUc],yU,tik];tik];Et.Kaw];yam];Am],pG].TL:kUn];ekL.lG]n}t};hw];lUw],tgc];Kuk];sG]l}:tL,eS,"

kw]En;wL:ygn].mG];'mG];wL:ygn].mn];'mn];wL:ygn].Kw]'Kw]Sm].pin],En;Kiun];wL:ygn].kw],n}nn].nm]yG];lUn].liUw]hUliUw]sG]nL,nL,yw]."epL;hQt];nn]siuc]t};hw];etAm],l}:TUp];Aman],JtL;'etAm],l}:yU,nG];lqc];eSmI;ASak]:PwSiUw];nn].l}:"

tgc];w}.An]wL:wn];n}.pQn]wn];mG],'AI:Sc]ekL:pin],pa},lqk]:la}:kGL,kU:yam];kU:Kaw];nn].tL."

An]yam]:hQt];mL;nn].w}.pQn]piun].Kam],Sik]:KUw]la}tL,yQp]:Kiun]:nn].tL.'yL,epsuk];siUw]:yU,ngn];hUn];w}.niUw]mn];"yL,epAw]hUw]sG]kI:mL,nyG],sG]Pqn]Suc]Sm],mqn]ygn].An]l}:hQt];mL;El:l}:mI;w}.nn]."hp].TUp];etL,tac];pin],pa},lqk]:la}:El:"

An]yam]:TUp];hUp].hn]mL;siUw];nn].hp].hQn];Aw]pQn]tgn]:Sgn]tUw]eS'hp].pin],pa},lqk]:sU;Aman],JtL;El:lgc]:lItL."epL;hw];hQt];An]siuw]:sG]:Siuw]:etL,siuc]Aman],JtL;etkqt],EKEh.kac]:muc];hUm],pn]hw];hUm],lUm]:lgt];eP;Am],hac]."

sgc],t};hw];w}.fac].hn]lgc]:wL:lik]:hUw]ma}pac]lUc]n}.lqw]yw].Ek.sac]kGL,yw].n}En,?

sgc],PG],yam]:Sac];lac];Enpn]lgc]:lik]:hUm]:ma}El:pk];piUc]miUc];lum]:fL.mI;tac];kgc].ka},kQw],kQw]:kn]w}.siUc].hiuw]?epL;lik]:hUw]ma}An]niuc]:lukGL,yw].n}mn];l}:epL,pQn]mL;sgm];AI:Sc]la}la}?Pgn];lIEl:Pgn];sL.mn];mI;siUc].hiuc]?sac]:pQn]Sc]l}:?

epL;hw];KG]:l}:An]piUn]:eSekL.ekL.sac]:etpn]l}:nn].hw];ygn];Aw]'Siuw].Aw]'kU:Aw]'lUv]:Aqn]hqc];hw];'lUv]:nG];KGac],pk];piUc]"

lgc]:lgt]:lqw];n}.Et.tiun];lUw],tiuk];Aw]'lUw],mI;nm].sG]ht];han]sc],lgt]:lqw];l}:'lUw],mI;tac];yum],mat]:sc],lgt]:lqw];"lgc]:lgt]:lqw];n}.Am],l}:la}la}"

Kuk];sG]l}:miUw]:pan]miUc];t};KG]:l}:lgt]:lqw];eSSm].kGL,Aaw]:pn]man]:tiuk];pn]hw];Pgc];yam];nc],nn]nn].lU;"miUw]:lQw]'miUc];man]:Et.lgt]:lqw];yw].'miUw];t};Suk].yuc]:kgt];Pan]nL,eSpan]sat]:KL:"

tL,tiuk];Aw]lgc]:lgt]:lqw];miUc];t};n}.pQn]tL,wUn],pun]:Pgn];t};kU:ekL.'tL,km].Tqm]lgc]:lgt]:lqw];t};n}.miUc];AQc];klQt]:pQn]miUc];mI;pun]:Pgn];hp].tgp],pn]"mk];ma}pn]"sg}:pn]hw];sgm];KGac],pk];piUc]miUc];lum]:fL."miUc];yU,Aqt].n}.pQn]miUc];An]l}:tac];lImac],klL,El:mI;eAL;sL,AL,nL,tUv];Tiuc]pn]l}:tc];km],PL,kU:siUc].KiUw];n}Am],lat]:ekL:t};hw];hU.nc],kn]kU:ekL.yU,"

sgc],PG]yam]:Tt];tUv];lik]:hUw]ma}An]miUc];AQc];klQt]:lUc];la};miuw];pn]miUc];man]:lgt]:lqw];An]AU;nU.El:sgm]Pgc];miUc];lUc]Aqt].tlI,lUc];la};miuw];kn]w}.nn].hL.?Kw]Am],hp].Aw]lik]:hUw]ma}pac]lUc]Kw]:KGac],sgm];'piUw]:n}lik]:hUw]ma}pac]lUc]n}.Am],tn];l}:pQn]lik]:hUw]ma}An]tqm]:ma}tac],Piun]w}.sgm];pk];piUc]nn].'n}.pgc],wL:t};hw];Am],sac]:Aw]lik]:hUw]ma}pac]lUc]pQn]cw]:Sak]:eS,eStac],lum];JtL;lum]:fL.l}:'nn].yw]."

lik]:hUw]ma}pac]lUc]n}.'pQn]lik]:hUw]ma}miUc];t};El:miUc];man]:Sgc]miUc];lUc];la};miuw];kn]w}.nn].El:'mn];sac]:pQn]An]Kw]:wgc],nG];pk];piUc]miUc];lum]:fL.n}ekL:'etetL.Et.sac]:pQn]Sak]:eSmn];kUv];'pgc],wL:'mn];etpQn]Sak]:eSkm].Tqm]lgc]:tUc].niuc]El:eKL:tuk];ygn];hw];nn].kUv];'t};hw];tuk];ygn];KG]:l}:Sc]?'

lik]:hUw]ma}pac]lUc]n}.'Ek.sac]pqt]:yw].'ygn].pUiw]:wL:sum];Siuk];en,win];Aw]Siuk];man]:mn];tQk];Sim];AL,nL,siuc]:miUc];miUw]:pI1962nn]."

lik]:hUw]ma}pac]lUc]n}.'pQn]lik]:hUw]ma}tL,hQt];piUc]mI:ekL,Sac]:wan]:miUc];nn].El:miUc];man]:l}:tqm]:pUc]tm];pk];piUc]w}.eSpk];piUc]nn].ekL.lulqw]Ek.sac]pqt]:miUw]:pI1962nn].miUn]kn]"

lik]:hUw]ma}pac]lUc]n}.'Am],tqm]:ma}SG],w}.lgc]:Sun].l}:An]miUc];t};Pat],Agk],nG];miUc];Pgm].hUm]:miUc];mn]:l}:'n}nn].Sc]'eSAm],kL;'liUw]eSwL:mn];pQn]nc],tUc],siUk]:An]Aw]miUc];t};El:miUc];man]:mt].kuik];kn]w}.nn].'mn];mI;Am],Sc]liUw]nn].Tqc]:"Sun],l}:Sun],pQn]An]wL:n}.mn];pQn]Sun],kiUt],kuik];pL;kUn];ekL.lG]ekL.nn].KiUw];lG]KiUw];nn].w}.sQm]piuc];'Am],mI;pk];piUc]An]lG]Am],JtL;eSetmL;yL.pqt]:Kw]l}:'kUn];miUc];t};hw];mI;Sun],l}:nm]liUw]lik]:hUw]ma}pac]lUc]'El:Suc]pUn].liUw]pk];piUc]Am],JtL;siUw];nn].kU:An]An]AiUw]:"

hw];kUn];miUc];t};mI;Sun],l}:yum],ym]lgt]:lqw];'lat]:sLtqm]:Agk],lgt]:lqw];'sutum]kn]lgt]:lgt]:lqw];lqw];'kU:ekL.kU:saw];KiUw];"mI;lgc]:Tac],hac]:lgt]:lqw];nc],kn]l}:kU:ekL."

hw];kUn];miUc];t};mI;Sun],tL,sgm];hUv];hLAw]tac];SiUw];ekYL,El:lgc]:ngn];Pn]mgc];hn]PG]mn];mI;w}.'tL,tUc].niuc]hQt];Sac]:Aw]lgc]:muc]:yiUc];ma}PG]mn];mI;w}.nn].'kU:ekL.AiUw]:"

Am],ygn],Am],hUn]'Am],hgn],ygm];kan].Sc]eShQt];kGL,Siuw]:PG]tac];mn];'hk].kn]'pg},wac];KGac].pn]kn]'yum],ym]kn]'sg}:kn]'Pgm].PQc],kn]tL.t};"suk];mn]:lUv]:hqc];KiUc],Km].w}.tL."Siup],muc]:mgc];w}.yU,tL."

wn];lITiSut];t};hw];mI;w}.yU,sUw]:yiun];miuw];nn].El:tiun];ethgt]:Tiuc]mL;yU,"

eKL:fac].Stikqm]sgm];An]niuc]:sm].'t};hw];hk].kn]n}n}.mn];Am],sG]:wL:hw];lUw]sc];piUn]:n}nn].lL;lL;&"PiUw],tL.ethQt];nn]hw];ey:Kqn];lUw],mI;sG]hk].lgc]:lgt]:lqw];piUn]:nc],hw];hk].lgc]:lgt];lqw];hw];nn]."

Kgt],ygt]:lUp];lc]liun];Sut];mn];n}.'yU,tI:tac];yum],mat]:kw]KL:eStac],ekY;sU;sw]:ey,SuKrit]:pun]:An]hw];hL;l}:mI;Kaw];yam];lIn}.nn].eS'ygn];hG]:sw]:mI;krunL,AQt];lUhw];hL;kU:ekL.'eSEl:Pak],eKL:kGam];mL;nc],n}'!An]sw]:Krit]:pUt];pg},pn]hw];lgt]:n}.mn];pQn]pun]:tL,lgc]:lgt]:lqw];nn].yw]."@(klL,ti5;1)
It is for freedom that Christ has set us free.(Galatians 5:1,NIV)




No comments: